Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Малашкін В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Малашкін В. В. 
Аналіз технічного стану приймально-відправних парків сортувальних станцій України / В. В. Малашкін // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2011. - № 6/3. - С. 55-59. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Представлено аналіз технічного стану приймально-відправних парків сортувальних станцій України. Виконано перевірку відповідності параметрів колійного розвитку існуючих парків нормам, що рекомендуються в проектній документації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.254.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Малашкін В. В. 
Удосконалення методів техніко-технологічної оцінки залізничних станцій з метою підвищення ефективності їх функціонування : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / В. В. Малашкін; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна. - Д., 2012. - 21 c. - укp.

Удосконалено систему геометричних і функціональних моделей для комплексного аналізу та синтезу залізничних станцій. Геометричні моделі відображають конструкцію колійного розвитку станцій і використовуються для його синтезу, а також є основою для побудови функціональних моделей станцій. Функціональні моделі використовуються для аналізу станцій і дозволяють одержати кількісне оцінювання їх ефективності, необхідне для пошуку шляхів покращання конструкції та технології роботи станцій. Визначено залежності витрат станцій від їх технічного забезпечення та технології роботи. Задача вибору раціональної черговості виконання заходів, пов'язаних з удосконаленням техніко-технологічних параметрів станцій, формалізовано та розв'язано як задачу динамічного програмування, що дозволяє відійти від існуючої методики техніко-економічного порівняння варіантів і забезпечує пошук найкращого рішення для залізничних станцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА390934 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Малашкін В. В. 
Дослідження ефективності методу регенеративного аналізу при ергатичному моделюванні роботи залізничних станцій / В. В. Малашкін, Р. В. Вернигора, М. І. Березовий // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 5. - С. 41-44. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто основні принципи методу регенеративного аналізу та наведено результати дослідження його ефективності у разі ергатичного моделювання залізничних станцій. Використання регенеративного аналізу в ергатичних моделях станцій надає змогу суттєво скоротити тривалість процесу моделювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Березовий М. І. 
Комплексний аналіз переробної спроможності збагачувальної фабрики / М. І. Березовий, В. В. Малашкін, Н. В. Руденко // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6. - С. 10-13. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто особливості технологічного процесу функціонування центральної збагачувальної фабрики. Встановлено основні причини зниження її переробної спроможності та запропоновано шляхи розв'язання даної проблеми.


Індекс рубрикатора НБУВ: И41-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Малашкін В. В. 
Підвищення ефективності функціонування залізничних станцій на основі реалізації раціональної черговості заходів по удосконаленню їх техніко-технологічних параметрів / В. В. Малашкін // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 8. - С. 100-109. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Одними з основних напрямків підвищення ефективності роботи залізничних станцій є удосконалення їх конструктивних параметрів і технології роботи. При цьому особливу актуальність здобуває проблема ефективного техніко-економічного керування станціями, основне завдання якого - приймати економічно обгрунтовані рішення як при оперативному керуванні, так і під час планування організаційно-технічних заходів, спрямованих на підвищення ефективності роботи станцій. Ефективним засобом аналізу і оцінки показників функціонування станцій за різних експлуатаційних умов є імітаційне моделювання станційних процесів на ЕОМ. Для цього доцільно використовувати ергатичну функціональну модель, в яких людина бере безпосередню участь у моделюванні, виконуючи функції диспетчера станції. Така модель найбільш точно враховує фактори пов'язані з поведінкою людини і дозволяє у процесі моделювання імітувати процеси прийняття управлінських рішень. За допомогою ергатичної функціональної моделі можна отримати кількісні та якісні показники роботи станції за різних експлуатаційних умов, які є основою для визначення найкращого варіанту її технічного оснащення і технології роботи за мінімальними приведеними витратами. Реалізація визначеного ефективного організаційно-технічного заходу, як правило, розбивається на декілька етапів, оскільки даний процес потребує значних інвестиційних вкладень. Черговість виконання організаційно-технічних заходів впливає на ефективність функціонування залізничної станції на різних етапах і на загальний економічний ефект. Розглянуто методику визначення раціональної черговості заходів по удосконаленню техніко-технологічних параметрів вантажної станції з метою підвищення ефективності її функціонування та одержання максимального економічного ефекту. Для одержання показників роботи станції за допомогою ергатичної моделі виконана її ідентифікація та перевірка адекватності. Задача вибору раціональної черговості реалізації організаційно-технічних заходів вирішена методами динамічного програмування. Одержане раціональне рішення дозволяє скоротити приведені витрати, пов'язані з реконструкцією і функціонуванням станції на 31 %. Подібне рішення може бути одержане для технічних станцій любої складності, а розроблена методика та ергатична функціональна модель можуть бути покладені в основу сучасної системи підтримки прийняття рішень для керівництва залізниці.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Козаченко Д. М. 
Основи дослідження операцій у транспортних системах: приклади та задачі : навч. посіб. для ВНЗ / Д. М. Козаченко, Р. В. Вернигора, В. В. Малашкін; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна. - Дніпропетровськ : Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна, 2015. - 277, [1] c. - Бібліогр.: с. 264-265 - укp.

Викладено теоретичні відомості щодо побудови математичних моделей та розв’язання найбільш поширених оптимізаційних задач, спрямованих на удосконалення транспортних процесів. Для розв’язання задач використано сучасні математичні методи дослідження операцій: лінійне програмування, динамічне програмування, сітьове планування та управління, теорія масового обслуговування, імітаційне моделювання. Розглянуто постановку транспортної задачі, її розв’язання табличним способом, особливості транспортної задачі з проміжними пунктами тощо. Викладення матеріалу супроводжено відповідними прикладами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О18 с11 я73 + О28 с11 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА811580 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Козаченко Д. М. 
Розробка структури типового паспорту під'їзних залізничних колій / Д. М. Козаченко, М. І. Березовий, В. В. Малашкін, М. А. Арбузов, І. Я. Сковрон // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 14. - С. 42-49. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Виконано опис різноманітності промислових підприємств, що мають на своєму балансі залізничні колії, з'єднані з магістральними залізницями України. Розглянуто специфіку їх роботи у залежності від характеру та обсягів вантажної роботи, довжини залізничних колій, наявності власних локомотивів, технологічних перевезень, тощо. Розглянуто нормативно-правову базу, що регламентує роботу промислового залізничного транспорту та його взаємодію із ПАТ "Українська залізниця". Виконано короткий аналіз документів, що регламентують технічний стан залізничної інфраструктури під'їзних колій та їх фактичний стан. Формалізовано необхідність розробки типового Технічного паспорту (ТП) під'їзних колій промислового підприємства та його основні положення і зміст. Відзначено необхідність внесення змін до документів, що регламентують зміст планів колійного розвитку з метою більш зручної візуалізації та відображення необхідних елементів. Відзначено наявність трудомістких процесів при розробці креслень ТП. Описано програмне забезпечення, розроблене науковцями кафедри станцій та вузлів ДНУЗТ, що дозволяє прискорити розробку та масштабне проектування поздовжніх профілів залізничних колій. Даний програмний продукт на базі введених даних про план та профіль залізничної колії за матеріалами геодезичної зйомки та камеральної обробки їх результатів, автоматизує розрахунки, побудову та оформлення поздовжніх профілів у середовищі AutoCAD та дозволяє суттєво скоротити загальну тривалість усього комплексу проектних робіт та гарантувати високий рівень їх якості. Виконано аналіз основних проблем, пов'язаних з розробкою та модифікацією документації ТП, серед яких виділено тривалий час даного процесу та велика ймовірність наявності редакційних та технічних помилок. З метою прискорення процесу розробки та редагування документації ТП розроблено спеціалізоване програмне забезпечення у вигляді автоматизованого робочого місця, яке дозволяє не тільки формувати пояснювальну записку ТП у відповідності з встановленими нормами, а також вносити до неї зміни і вести журнал змін.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Березовий М. І. 
Сучасний стан та перспективи розвитку комбінованих перевезень в Україні / М. І. Березовий, В. В. Малашкін, С. В. Лаушник // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15. - С. 12-18. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Виконано аналіз історії розвитку інтермодальних перевезень, виконано опис основних етапів становлення та розвитку інтермодальних перевезень: локального розвитку, контейнеризації та логістичної інтеграції. Виконано аналіз структури концепції інтермодального переміщення вантажів з виділенням двох основних схем інтермодальних перевезень: "океанської" та "континентальної". На прикладі взаємодії портового контейнерного терміналу ТОВ "Трансінвестсервіс", розташованого в малому Аджаликському лимані, та магістральної залізничної мережі ПАТ "Укрзалізниця" проілюстровано перетин ринкових сегментів інтермодальних перевезень за основними їх схемами - "океанською" та "континентальною". Виконано аналіз динаміки зміни обсягів перевалки контейнерів морськими портами України та обгрунтовано тенденції у зміні цих обсягів. Виконано аналіз базових сервісів транспортно-експедиторського обслуговування, що надаються контейнерними перевізниками клієнтам. Проаналізовано динаміку зміни українського показник зв'язку з системою лінійного судноплавства (Liner Shipping Connectivity Index), який щорічно розраховується ЮНКТАД і характеризує ступінь інтегрованості національних економік у світову систему інтермодальних контейнерних перевезень. Розглянуто досвід реалізації спільного проекту ПАТ "Укрзалізниця" в особі філії ЦТС "Ліски", MAERSK LINE, ТОВ "Трансінвестсервіс", а також АСК "Укррічфлот" по відкриттю щотижневих контейнерних залізничних маршрутів між ТОВ "Трансінвестсервіс" та контейнерними терміналами у містах Київ, Дніпро, Тернопіль та Харків. Сформульовано основні висновки по напрямках розвитку та впровадження в Україні комбінованих перевезень та участі у них залізничного транспорту.


Індекс рубрикатора НБУВ: О188(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Березовий М. І. 
Дослідження умов ефективного впровадження в Україні несупроводжуваних контрейлерних перевезень / М. І. Березовий, В. В. Малашкін, В. В. Білан // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 16. - С. 4-12. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Виконано аналіз особливостей контрейлерних перевезень на північноамериканських та європейських залізницях та основні напрямки підвищення ефективності таких перевезень і шляхи залучення їх додаткових обсягів. Проаналізовано основні параметри українських залізниць стосовно здійснення контрейлерних перевезень, систему нарахування тарифу за перевезення, додаткових плат та зборів і основні технічні та технологічні недоліки існуючої технології перевезення автомобільних напівпричепів на залізничних платформах. На підставі аналізу європейських контрейлерних систем шляхом їх порівняльного аналізу для подальших розрахунків ефективності впровадження обрано систему CargoBeamer. На підставі розрахунку вартості доставки автомобільного напівпричепа від складу відправника до складу отримувача в містах Дніпро та Львів було розроблено технологію перевезення напівпричепів та варіанти організації їх перевезення за системою CargoBeamer, що відрізняються тривалістю обігу вагону та обсягом перевезень. Шляхом розрахунку економічних показників проекту встановлено термін окупності капітальних інвестицій та відкинуто збиткові варіанти організації перевезень. Економічна ефективність проекту встановлена розрахунком чистої поточної вартості, внутрішньої норми доходу та індексу прибутковості для варіантів з терміном окупності до 12,5 років. На підставі розрахунку показників ефективності інвестиційного проекту за різними варіантами проекту встановлено умови, при яких прибуткові варіанти проекту є ефективними для інвесторів. За результатами розрахунків сформульовано основні висновки щодо напрямків залучення контрейлерних перевезень та підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6(4УКР) + У9(4УКР)372.0-813

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Малашкін В. В. 
Оцінка експлуатаційної надійності залізничної інфраструктури з використанням методів дискретно-подієвого моделювання / В. В. Малашкін, М. І. Березовий, Є. Б. Демченко, С. В. Боричева // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 17. - С. 28-33. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Мета роботи - огляд і порівняльний аналіз існуючих парадигм імітаційного моделювання, а також вибор доцільного методу моделювання технологічних процесів систем залізничного транспорту для оцінки експлуатаційної надійності його інфраструктури. Висвітлено основні проблеми при функціонуванні залізничного транспорту України, які знижують його експлуатаційну надійність. Для вирішення задачі отримання адекватної оцінки експлуатаційної надійності систем залізничного транспорту доцільно використання методу імітаційного моделювання. На даний час у імітаційному моделюванні сформувалися три самостійні парадигми - системна динаміка, агентне моделювання та дискретно-подієве моделювання. Вказані парадигми відповідають різним рівням абстракції при створенні моделі, що обумовлює застосування того чи іншого підходу. Наведено порівняльну характеристику підходів імітаційного моделювання, їх переваги та недоліки. Розглянуто історію виникнення, інструментів реалізації, особливості та сфери застосування кожного підходу імітаційного моделювання. Обгрунтована доцільність моделювання динамічних процесів на залізничному транспорті дискретно-подієвим імітаційним моделюванням. Розглядається спосіб і алгоритми формалізації в імітаційній моделі маневрової роботи залізничної станції, що виключають одночасне використання елементів колійного розвитку при виконанні різних операцій перевізного процесу. Модель станції створена у середовищі імітаційного моделювання AnyLogic і дозволяє оцінювати експлуатаційну надійність залізничної станції на основі величини затримок та простоїв рухомого складу на станції через зайнятість колій і локомотивів. Практична значимість виконаної роботи полягає у можливості більш раціонально підходити до вибору підходу імітаційного моделювання роботи різних систем при вирішенні задач, пов'язаних з отриманням достовірної оцінки їх техніко-технологічних параметрів та експлуатаційної надійності.


Індекс рубрикатора НБУВ: О28(4УКР) + У9(4УКР)372.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сковрон І. Я. 
Методи двостороннього формування багатогрупних составів / І. Я. Сковрон, Є. Б. Демченко, А. С. Дорош, В. В. Малашкін // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 18. - С. 103-109. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Мета роботи - прискорення формування багатогрупних составів як на гіркових, так і на безгіркових двосторонніх сортувальних пристроях за рахунок адаптації відомих методів формування багатогрупних составів для використання на двосторонньому сортувальному пристрої. Для адаптації були обрані найбільш відомі та найбільш ефективні методи формування багатогрупних составів, серед яких методи комбінаторний, розподільчий, рівномірного наростання, а також основний та подвійний ступеневий методи. Для дослідження процесу формування багатогрупних составів застосовуються методи комбінаторики, математичної статистики та функціонального моделювання. Формалізація класичних односторонніх методів формування була взята із існуючих наукових публікацій. Адаптація вказаних методів передбачається для можливості ефективної роботи з формування багатогрупних составів на двосторонніх сортувальних пристроях. Виконано формалізацію методів формування багатогрупних составів. На базі отриманих залежностей побудовано функціональну модель даного процесу, яка адекватно імітує всі стадії роботи з вказаними составами. В результаті виконаних досліджень за допомогою функціональної моделі отримано результати ефективності використання запропонованої методики при формуванні багатогрупних составів на різних сортувальних пристроях для составів, що формуються з різними характеристиками. Розроблена методика формування багатогрупних составів дозволяє пришвидшити даний процес та скоротити тривалість перебування місцевого вагону на сортувальних станціях. Для цього розроблена методика повинна бути включеною у якості додаткового програмного блоку у системі підтримки прийняття рішень диспетчерським персоналом станції. При наявності доступу до інформації про вагони багатогрупного составу та спеціалізацію колій для багатогрупного підбирання вагонів система підтримки зможе зімітувати процес формування багатогрупних составів різними методами, та запропонувати як план маневрової роботи такий порядок формування деяким методом, який забезпечить мінімальну тривалість формування даного составу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.254.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Березовий М. І. 
Сучасний стан та перспективи розвитку комбінованих перевезень в Україні / М. І. Березовий, В. В. Малашкін, С. В. Лаушник // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 15. - С. 12-18. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Виконано аналіз історії розвитку інтермодальних перевезень, виконано опис основних етапів становлення та розвитку інтермодальних перевезень: локального розвитку, контейнеризації та логістичної інтеграції. Виконано аналіз структури концепції інтермодального переміщення вантажів з виділенням двох основних схем інтермодальних перевезень: "океанської" та "континентальної". На прикладі взаємодії портового контейнерного терміналу ТОВ "Трансінвестсервіс", розташованого в малому Аджаликському лимані, та магістральної залізничної мережі ПАТ "Укрзалізниця" проілюстровано перетин ринкових сегментів інтермодальних перевезень за основними їх схемами - "океанською" та "континентальною". Виконано аналіз динаміки зміни обсягів перевалки контейнерів морськими портами України та обгрунтовано тенденції у зміні цих обсягів. Виконано аналіз базових сервісів транспортно-експедиторського обслуговування, що надаються контейнерними перевізниками клієнтам. Проаналізовано динаміку зміни українського показник зв'язку з системою лінійного судноплавства (Liner Shipping Connectivity Index), який щорічно розраховується ЮНКТАД і характеризує ступінь інтегрованості національних економік у світову систему інтермодальних контейнерних перевезень. Розглянуто досвід реалізації спільного проекту ПАТ "Укрзалізниця" в особі філії ЦТС "Ліски", MAERSK LINE, ТОВ "Трансінвестсервіс", а також АСК "Укррічфлот" по відкриттю щотижневих контейнерних залізничних маршрутів між ТОВ "Трансінвестсервіс" та контейнерними терміналами у містах Київ, Дніпро, Тернопіль та Харків. Сформульовано основні висновки по напрямках розвитку та впровадження в Україні комбінованих перевезень та участі у них залізничного транспорту.


Індекс рубрикатора НБУВ: О188(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
13.

Березовий М. І. 
Дослідження умов ефективного впровадження в Україні несупроводжуваних контрейлерних перевезень / М. І. Березовий, В. В. Малашкін, В. В. Білан // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 16. - С. 4-12. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Виконано аналіз особливостей контрейлерних перевезень на північноамериканських та європейських залізницях та основні напрямки підвищення ефективності таких перевезень і шляхи залучення їх додаткових обсягів. Проаналізовано основні параметри українських залізниць стосовно здійснення контрейлерних перевезень, систему нарахування тарифу за перевезення, додаткових плат та зборів і основні технічні та технологічні недоліки існуючої технології перевезення автомобільних напівпричепів на залізничних платформах. На підставі аналізу європейських контрейлерних систем шляхом їх порівняльного аналізу для подальших розрахунків ефективності впровадження обрано систему CargoBeamer. На підставі розрахунку вартості доставки автомобільного напівпричепа від складу відправника до складу отримувача в містах Дніпро та Львів було розроблено технологію перевезення напівпричепів та варіанти організації їх перевезення за системою CargoBeamer, що відрізняються тривалістю обігу вагону та обсягом перевезень. Шляхом розрахунку економічних показників проекту встановлено термін окупності капітальних інвестицій та відкинуто збиткові варіанти організації перевезень. Економічна ефективність проекту встановлена розрахунком чистої поточної вартості, внутрішньої норми доходу та індексу прибутковості для варіантів з терміном окупності до 12,5 років. На підставі розрахунку показників ефективності інвестиційного проекту за різними варіантами проекту встановлено умови, при яких прибуткові варіанти проекту є ефективними для інвесторів. За результатами розрахунків сформульовано основні висновки щодо напрямків залучення контрейлерних перевезень та підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6(4УКР) + У9(4УКР)372.0-813

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
14.

Малашкін В. В. 
Оцінка експлуатаційної надійності залізничної інфраструктури з використанням методів дискретно-подієвого моделювання / В. В. Малашкін, М. І. Березовий, Є. Б. Демченко, С. В. Боричева // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 17. - С. 28-33. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Мета роботи - огляд і порівняльний аналіз існуючих парадигм імітаційного моделювання, а також вибор доцільного методу моделювання технологічних процесів систем залізничного транспорту для оцінки експлуатаційної надійності його інфраструктури. Висвітлено основні проблеми при функціонуванні залізничного транспорту України, які знижують його експлуатаційну надійність. Для вирішення задачі отримання адекватної оцінки експлуатаційної надійності систем залізничного транспорту доцільно використання методу імітаційного моделювання. На даний час у імітаційному моделюванні сформувалися три самостійні парадигми - системна динаміка, агентне моделювання та дискретно-подієве моделювання. Вказані парадигми відповідають різним рівням абстракції при створенні моделі, що обумовлює застосування того чи іншого підходу. Наведено порівняльну характеристику підходів імітаційного моделювання, їх переваги та недоліки. Розглянуто історію виникнення, інструментів реалізації, особливості та сфери застосування кожного підходу імітаційного моделювання. Обгрунтована доцільність моделювання динамічних процесів на залізничному транспорті дискретно-подієвим імітаційним моделюванням. Розглядається спосіб і алгоритми формалізації в імітаційній моделі маневрової роботи залізничної станції, що виключають одночасне використання елементів колійного розвитку при виконанні різних операцій перевізного процесу. Модель станції створена у середовищі імітаційного моделювання AnyLogic і дозволяє оцінювати експлуатаційну надійність залізничної станції на основі величини затримок та простоїв рухомого складу на станції через зайнятість колій і локомотивів. Практична значимість виконаної роботи полягає у можливості більш раціонально підходити до вибору підходу імітаційного моделювання роботи різних систем при вирішенні задач, пов'язаних з отриманням достовірної оцінки їх техніко-технологічних параметрів та експлуатаційної надійності.


Індекс рубрикатора НБУВ: О28(4УКР) + У9(4УКР)372.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
15.

Сковрон І. Я. 
Методи двостороннього формування багатогрупних составів / І. Я. Сковрон, Є. Б. Демченко, А. С. Дорош, В. В. Малашкін // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 18. - С. 103-109. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Мета роботи - прискорення формування багатогрупних составів як на гіркових, так і на безгіркових двосторонніх сортувальних пристроях за рахунок адаптації відомих методів формування багатогрупних составів для використання на двосторонньому сортувальному пристрої. Для адаптації були обрані найбільш відомі та найбільш ефективні методи формування багатогрупних составів, серед яких методи комбінаторний, розподільчий, рівномірного наростання, а також основний та подвійний ступеневий методи. Для дослідження процесу формування багатогрупних составів застосовуються методи комбінаторики, математичної статистики та функціонального моделювання. Формалізація класичних односторонніх методів формування була взята із існуючих наукових публікацій. Адаптація вказаних методів передбачається для можливості ефективної роботи з формування багатогрупних составів на двосторонніх сортувальних пристроях. Виконано формалізацію методів формування багатогрупних составів. На базі отриманих залежностей побудовано функціональну модель даного процесу, яка адекватно імітує всі стадії роботи з вказаними составами. В результаті виконаних досліджень за допомогою функціональної моделі отримано результати ефективності використання запропонованої методики при формуванні багатогрупних составів на різних сортувальних пристроях для составів, що формуються з різними характеристиками. Розроблена методика формування багатогрупних составів дозволяє пришвидшити даний процес та скоротити тривалість перебування місцевого вагону на сортувальних станціях. Для цього розроблена методика повинна бути включеною у якості додаткового програмного блоку у системі підтримки прийняття рішень диспетчерським персоналом станції. При наявності доступу до інформації про вагони багатогрупного составу та спеціалізацію колій для багатогрупного підбирання вагонів система підтримки зможе зімітувати процес формування багатогрупних составів різними методами, та запропонувати як план маневрової роботи такий порядок формування деяким методом, який забезпечить мінімальну тривалість формування даного составу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.254.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Демченко Є. Б. 
Дослідження параметрів залізничних станцій з використанням мереж Петрі / Є. Б. Демченко, В. В. Малашкін, І. Я. Сковрон // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2020. - № 3. - С. 25-36. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Мета роботи - визначення раціональних параметрів залізничної станції на основі імітаційного моделювання процесу її функціонування, що представлений мережею Петрі в середовищі QPNet на основі запропонованої методики техніко-економічного порівняння варіантів. Представлено методику формалізації процесу функціонування сортувального комплексу за допомогою мережі Петрі в середовищі QPNet. Особливу увагу приділено формалізації роботи гіркового локомотива. Розроблено методику техніко-економічного порівняння варіантів оснащення сортувального комплексу, в основі якої лежить використання модифікованих зведених витрат. Виконано огляд наявних систем імітаційного моделювання, які бувають спеціалізованими та універсальними. Спеціалізовані мають більші можливості для відображення, дозволяють швидше й точніше створювати моделі для конкретних об'єктів, а також отримувати за їх допомогою кращий набір результатів. Разом із тим більше визнання отримали саме універсальні системи попри вимогу певного їх доопрацювання й адаптації під конкретний процес, оскільки спеціалізовані імітаційні системи є платними або не досить відомими, що не дозволяє широкому колу дослідників використовувати їх для вирішення поставлених завдань. Наведено результати роботи сортувального комплексу за різного оснащення, які встановлені під час моделювання його роботи в середовищі QPNet. Отримані значення техніко-технологічних параметрів сортувального комплексу стали основою для визначення раціональних заходів, спрямованих на підвищення ефективності функціонування сортувальної станції в різних експлуатаційних умовах її роботи. Удосконалено імітаційну модель сортувального комплексу, процес функціонування якого представлений часовою мережею Петрі, що, на відміну від інших моделей, дозволяє враховувати додатковий час зайнятості гіркового локомотива іншими операціями, не пов'язаними з розформуванням составів на сортувальній гірці безпосередньо. Представлена в роботі вдосконалена імітаційна модель сортувального комплексунадає можливість більш точно враховувати вплив технічного оснащення залізничної станції на показники її функціонування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Сковрон І. Я. 
Підвищення ефективності доставки збірних вантажів автомобільним транспортом / І. Я. Сковрон, А. С. Дорош, Є. Б. Демченко, Т. В. Болвановська, В. В. Малашкін // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 20. - С. 36-44. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження загальноприйнятої системи організації транспортного обслуговування автотранспортним підприємством, удосконалення технології планування перевезень та оптимізація процесу доставки збірних вантажів від місць їх консолідації до кінцевих споживачів (підприємств, складів, торгових точок, пошти та ін.). При формулюванні задачі дослідження важливим є врахування максимальної кількості найбільш впливових факторів: обсяги перевезених партій вантажів; географічне розташування місць консолідації та завантаження вантажів, а також кінцевих споживачів; тип і вантажопідйомність рухомого складу; терміни доставки вантажів; особливі умови виконання вантажно-розвантажувальних робіт тощо. Задача визначення оптимального маршруту вирішувалась як задача комівояжера з використанням методів комбінаторної оптимізації, логістики та одного із евристичних методів. Виконані дослідження різних методів планування маршруту руху автомобіля при доставці збірних вантажів до кінцевих споживачів. В результаті були отримані рекомендації щодо вибору методу планування маршрутів доставки вказаних вантажів у тій чи іншій ситуації. Незважаючи на те, що дрібнопартійні перевезення становлять незначну частку від загальної транспортної роботи, однак транспортні витрати на них сягають третини всіх витрат. У зв'язку з цим, раціональне вирішення питання маршрутизації є необхідним для ефективного управління перевізним процесом та скорочення витрат енергетичних ресурсів при виконанні транспортної роботи з обслуговування кінцевих споживачів. Це дозволить знизити собівартість перевезення вантажу та покращити економічні показники роботи автотранспортного підприємства в цілому.


Індекс рубрикатора НБУВ: О384.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Козаченко Д. М. 
Аналіз перспектив та передумов створення в Україні операторів залізничної інфраструктури / Д. М. Козаченко, М. І. Березовий, В. В. Малашкін, А. Р. Мілянич // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 20. - С. 66-73. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Виконано аналіз взаємодії магістрального залізничного та морського транспорту в сучасних умовах. Огляд нових досліджень та публікацій цього напрямку показав, що їх недоліком є відсутність системного підходу та спрямованість на вирішення тільки певних організаційних питань взаємодії. Виділено дослідження науковців Дніпровського університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна, що характеризуються комплексним охопленням усіх проблемних питань. Виділено випадки обслуговування портів залізничними станціями незагального користування, при яких виникають додаткові витрати стивідорних компаній при відсутності механізму їх компенсації. Для отримання відповіді на основне питання дослідження - природу дефіциту приймально-відправних та сортувальних колій на залізничних станціях припортових залізничних вузлів і пов'язані з цим затримки вагонів в очікуванні подачі в порт під вантажні операції було проаналізовано роботу Одеського залізничного вузла та станції Одеса-Порт, що обслуговує Державне підприємство "Одеський морський торговельний порт". Виконано аналіз технічного оснащення залізничної інфраструктури станцій Одеського вузла та сформульовано висновок про достатність колійного розвитку перегонів, станцій та пропускної спроможності сортувальних пристроїв. На підставі аналізу плану формування поїздів станцій вузла, організації роботи з відправницькими маршрутами та контейнерними поїздами виявлено елементи негативного впливу на організацію роботи порту та станції Одеса-Порт. До них відносяться системні порушення плану формування поїздів на станції Одеса-Порт, а також пікові навантаження на залізничну інфраструктуру станції та вантажні пристрої при обслуговуванні залізничних маршрутів по прибуттю та при формуванні відправницьких маршрутів і контейнерних поїздів. Відзначено неточності в Єдиному технологічному процесі роботи ДП "ОМТП" та станції Одеса-Порт при визначенні маневрових локомотивів, що обслуговують станцію та порт, які призводять до заниженої кількості локомотивів і, як наслідок додаткових затримок рухомого складу. Встановлено основну причину порушень нормальної роботи інфраструктури залізничних станцій Одеського залізничного вузла - систематичне порушення діючого плану формування поїздів. У якості рекомендації по створенню оператора залізничної інфраструктури станції Одеса-Порт та під'їзної колії ДП "ОМТП" розглянуто необхідність удосконалення Проекту Закону України "Про залізничний транспорт" з метою створення законодавчої бази для компаній операторів залізничної інфраструктури аналогічних до європейських.


Індекс рубрикатора НБУВ: О188 + О2р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Козаченко Д. М. 
Дослідження пропускної та провізної спроможності залізничної інфраструктури гірничо-збагачувального комбінату в умовах збільшення обсягів перевезення сировини / Д. М. Козаченко, В. В. Малашкін, М. І. Березовий, О. Л. Іскра // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 20. - С. 86-93. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

У сучасних умовах проблема підвищення ефективності роботи залізничного транспорту промислових підприємств є досить актуальною, і, в першу чергу, це відноситься до підприємств металургійної і гірничо-видобувної галузі, які є найбільшими одержувачами і відправниками вантажів залізницями України. У цьому зв'язку метою дослідження є розробка заходів щодо підвищення пропускної та провізної спроможності залізничної інфраструктури підприємства гірничо-видобувної галузі в умовах збільшення обсягів перевезення сировини. Комплексний аналіз технічного оснащення та технології роботи залізничного транспорту великого гірничо-збагачувального комбінату України виконано з використанням методів графоаналітичного моделювання. Колійний розвиток гірничо-збагачувального комбінату забезпечує доставку залізної руди з кар'єру до дробильно-збагачувальної фабрики. Комбінат представлено як систему транспортування сировини від пунктів навантаження до пункту вивантаження, в якій процес її споживання є рівномірним (вивантаження руди на коліях дробильної фабрики), а процес її поповнення - нерівномірним (навантаження руди на пунктах навантаження). Згладжування нерівномірності постачання сировини між пунктами навантаження та вивантаження забезпечує колійна ємність станції, що примикає до дробильної фабрики. Пропускна спроможність існуючої залізничної інфраструктури комбінату не забезпечує опанування розрахункових обсягів перевезення сировини. Аналіз результатів графічного моделювання роботи гірничо-збагачувального комбінату показав, що обмежувальними елементами є переробна спроможність дробильної фабрики та довгі перегони між пунктами навантаження і станцією примикання. Запропоновані організаційно-технічні рішення для збільшення пропускної спроможності залізничної інфраструктури гірничо-збагачувального комбінату. Отримані результати можуть бути використані при впровадженні рекомендацій, спрямованих на підвищення ефективності функціонування залізничного транспорту гірничо-збагачувального комбінату в умовах збільшення обсягів перевезення сировини.


Індекс рубрикатора НБУВ: И41,323-4 + И165

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Гірнича справа   
20.

Козаченко Д. М. 
Аналіз логістичних ризиків залізничного транспорту гірничо-збагачувального комбінату в умовах збільшення обсягів виробництва готової продукції / Д. М. Козаченко, В. В. Малашкін, М. І. Березовий, С. В. Боричева // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 21. - С. 41-48. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Нарощування випуску готової продукції підприємствами гірничо-збагачувальної галузі України - залізорудного концентрату та окатишів, що вивозиться залізничним транспортом та спрямовується одержувачам в Україні, відправляється на експорт через морські портита сухопутні переходи наштовхується на проблеми, пов'язані з функціонуванням внутрішнього залізничного транспорту цих підприємств. Це пов'язано з тим, що існуюча залізнична інфраструктура ГЗК запроектована та побудована в умовах, коли і ГЗК, і перевізник - залізниця разом з інфраструктурою та рухомим складом являлись власністю держави, хоча й підпорядковувались різним міністерствам та відомствам. У сучасних умовах актуальною є проблема зниження ризиків, пов'язаних з ефективним інвестуванням у розвиток залізничного транспорту ГЗК з метою приведення у відповідність технічного оснащення залізничного транспорту під'їзних колій підприємств галузі та обсягів перевезень. Комплексний аналіз технічного оснащення та технології роботи залізничного транспорту ГЗК, статистичний аналіз, графоаналітичне моделювання. Встановлено, що наявність на ринку залізничних перевезень значної кількості операторів вагонного парку призвела до дефіциту колійної ємності через необхідність додаткового сортування вагонів за власниками та типом вагонів, а також колій для відстою рухомого складу в очікуванні вантажних та операцій закінчення формування відправницьких маршрутів. Місячна нерівномірність відвантаження готової продукції ГЗК залежить від графіку виконання капітальних ремонтів машин з виробництва окатишів і може в окремі періоди року сягати збільшення відносно середніх значень до 23 %, що потребує відповідного планування залучення рухомого складу незалежних операторів вагонного парку. Необхідність здійснення внутрішніх перевезень сировини залізничним транспортом, пов'язана з постановкою на капітальний ремонт машин з випуску окатишів потребує в окремі періоди року залучення додаткового вагонного парку. Встановлено виникнення додаткових факторів ризику, що пов'язаний звикористанням власних вагонів тільки в окремі періоди року та складність залучення приватних магістральних вагонів через високу вартість їх використання на таких перевезеннях. Встановлено, що коливання обсягів перевезень викликає коливання робочого парку локомотивів до 25 % від робочого парку у періоді з мінімальною їх потребою. Утримання надмірного парку маневрових локомотивів, що відповідає піковим обсягам роботи призводитиме до їх неефективного використання в інші періоди року, робочий парк локомотивів, менший за розрахунковий призводитиме до виникнення ризику невиконання планових обсягів перевезень. Отримані результати можуть бути використані при розробці технологічних процесі роботи залізничного транспорту ГЗК та розрахунку технічного оснащення залізничної інфраструктури ГЗК.


Індекс рубрикатора НБУВ: И41,3-4 + И168.2,1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського